Opening Staalbergven uitgesteld

De opening van Openluchtbad Staalbergven voor het seizoen 2020 is voorlopig uitgesteld. Dit in verband met de maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus COVID-19 tegen te gaan.

Normaal gesproken heeft Staalbergven haar openingsweekend in de meivakantie van de basisscholen. Vanwege de landelijke maatregelen die momenteel van kracht zijn, moeten we de opening dit jaar uitstellen. Staalbergven opent niet vóór 1 juni. We volgen de ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus op de voet en beoordelen steeds wat de gevolgen hiervan zijn voor Staalbergven.

Voorverkoop abonnementen
De voorverkoop van abonnementen voor dit seizoen is ook tot nader bericht uitgesteld. We begrijpen dat bovenstaande een grote teleurstelling is voor de vele bezoekers die jaarlijks met veel plezier zwemmen, spelen en chillen bij Openluchtbad Staalbergven. Tegelijkertijd rekenen we op ieders begrip voor het besluit in deze omstandigheden.

Houd www.oisterwijk.nl/staalbergven, onze facebookpagina facebook.com/staalbergven en twitter @hetstaalbergven in de gaten voor updates.