Als er geen wegen meer te vinden zijn...

Charitas Oisterwijk is er voor alle inwoners van Oisterwijk, Heukelom, Moergestel en Haaren. Charitas Haaren gaat op in Charitas Oisterwijk. Alle inwoners van Haaren kunnen voortaan een beroep doen op Charitas Oisterwijk.

Zelfs in onze welvaartsstaat, waar alles goed geregeld is, komen mensen soms tussen de wal en het schip terecht. Onze instelling is er voor hen die elders niet in aanmerking komen voor financiële hulp. Zij kunnen een beroep doen op ons, ongeacht iemands kerkelijke overtuiging, rang of afkomst. Bepalend is de vraag of er hulp nodig is.

Charitas Oisterwijk organiseert acties

Charitas Oisterwijk organiseert enkele malen per jaar een actie, bestemd voor de minst draagkrachtige mensen in de gemeente.

Soms ook zijn er acties die zich op een beperkte groep richten, bijvoorbeeld ouders van kinderen. In het rode blokje kunt u zien welke actie er op dit moment loopt. Door op de link naar de actiepagina te klikken kunt u lezen onder welke voorwaarden iemand hiervan gebruik kan maken en kunt u zich inschrijven.

Het kan zijn dat een actie geregeld herhaald wordt, maar bij geen enkele actie is er zekerheid over een jaarlijks terugkeren ervan. Hierop kan geen enkele aanspraak worden gemaakt.

Opslaan
Accepteer alles
Weiger alles
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Accepteren
Afwijzen